Brengen spullen

Tot en met zaterdag 11 mei is het mogelijk om iedere zaterdagmorgen (09:00-12:00) uw spullen in te leveren op het kerkplein van de Nieuwe Kerk (J.A. Beijerinkstraat 53 in Nieuwerkerk aan den IJssel).

Op zaterdagmorgen 18 mei (09:00-12:00) is het mogelijk om uw verkoopbare spullen te brengen voor rommelmarkt 2024 op de Westringdijk 11

We zoeken o.a. boeken, kleding, elektrische apparaten, (tuin)gereedschap, etc. De volgende spullen nemen we niet in: meubels, computers (uitgezonderd laptops), printers, oude tv-toestellen/monitoren met beeldbuis, vieze en/of kapotte kleding, elektrische tandenborstels, ordners, videobanden en cassettebandjes, alles wat niet schoon en heel is, kledinghangers en boxsprings.